ned - 24.01.2010
Mržnja

 Uobičajena nedelja. Liturgija u 8h na minus 8-9; Smenjivali se dobri osećaji, strašni osećaji, religijski zanos, dosada, ali liturgija je liturgija: snažan obred. svratio sam na kafu sam, drugar nije mogao, ali to mi ni malo ne smeta, jer mi se pije kafa, a i tu sam stalna mušterija. Kafa stiže za minut, zovem S. ako može da izadje da se vidimo na kratko. slušam: pita sina dal će oće da ostane sam dok  ode  do prodavnice. pristaje.  Nakon 15-tak minuta nalazimo se. Ljubim je, grlim je. Razmenjujemo nežnosti na brzinu, jer ne sme dete da ostavi duže samo, mali je,  3god + neki mesec. mora da podje, rastajemo se.

To je ta S. o kojoj pišem već dugo, dugo i predugo. Zašto se stvari i zmedju nas tako sporo odigravaju, kreću, dogadjaju? ko će to znati, ali eto dešavaju se. Ono  što je bilo nezamislivo pre mesec dana, eto sad se dešava, sporo, ali dešava se. 9 meseci + neki dan ili nedalja sam je obilazio, udvarao; moglo je i dete da se rodi za to vreme i nisam odustao od nje; tolika odbijanja; zadnja su bila tako odvratna i bolna, baš sa namerom da me otera, odbije, da me povredi; izdržao sam i nisam odustao od nje. iako je sad često u mom zagrljaju i dalje se to sve sporo odvija, ali verovatno sa njom moram tako,  ili to izmedju nas mora da ide tako, sporo, da lagano sagorimo prepreke, da imamo vremena da sagorimo prepreke i izgradimo čvrst i dubok odnos. Bar ja tako mislim. 300 dana je prošlo od kad sam je video. možda je još 300 ili 600 dana potrebno za ljubav, ali vreme nije bitno; ako je to - to.

mržnja, tako sam naslovio post pa sam se udaljio. Takvu i toliku mržnju nosim u sebi prema jednoj osobi, da je to strašno, da je to užasno, da je to bolesno, obogaljuje me na svim nivoima, od telesnog do duhovnog. Zakopana mržnja koja lagano i odvratno isplivava na površinu. toliko puta sam se već tokom liturgije suočio sa njom.  Mržnja kao jedina reakcija na odnos sa tom osobom, kao znak da se nisam snašao sa tom osobom, da nisam dobro podneo odnos te osobe prema sebi. Da nisam mogao i umeo drugačije da se ponašam. Da li je sad drugačije, da li sad mogu drugačije da osećam, da se ponašam, da zauzmem drugačiji stav, da li ima nešto novo i drugačije da bih proživeo tu mržnju, da bih odbacio tu mržnju, da bih se oslobodio te mržnje, jer  me ubi mržnja, da li mogu na drugačiji način da doživim tu osobu??! Uuufff.........

 

 

 
posted by dvevijuge at 24. januar 2010 12:07:48 | Permalink | 25 comments


  • At 24. januar 2010 12:31:51, bloom

    mržnja je strašna stvar, jer uništava ne tu neku drugu osobu, nego tog ko je oseća
    ne znam koliko ovo logično zvuči, ali nekad želim da mogu da mrzim, bar trenutno donosi neko olakšanje.
    pošto ne znam o kome se radi, teško je bilo šta reći

    a za S... pa uskratio si nam neke detalje, ali sviđa mi se tvoja upornost i što te odbijanje nije odbilo totalno od te veze, što je dokaz da istrajnost donosi rezultate naravno kad imaš ikakve nade da nešto ona oseća :)

  • At 24. januar 2010 15:20:43, dvevijuge

    detalji su ipak lične prirode;
    ma nije problem mrzeti, nego oprostiti, očistiti se od mržnje

  • At 25. januar 2010 0:23:31, bjsh

    Kad se odugovlaci sa oprastanjem, mrznja postaje sve veci teret.
    Mrznja je uglavnom odbrana od razocarenja i tuge.
    Najteze je neke stvari razresiti sam sa sobom.

  • At 25. januar 2010 0:47:04, dvevijuge

    da znaš da je sve veći teret, to već prerasta u bolest;
    ne odugovlačim ja sa oprostom, već ne mogu, da sam mogao do sad bi valjda oprostio;moram to drugačije da sagledam da bi oprostio, ali mi to nešto mnogo sporo ide :((

  • At 25. januar 2010 1:26:12, bjsh

    Nista nije nemoguce, sve je u tvojoj glavi, kako ti to vidis, i kao zelis da vidis, ali podsvest je bitan cinilac...

  • At 25. januar 2010 1:38:21, dvevijuge

    to prvo kako sam doživeo i video je tako jako, da ne uspevam da vidim kako jeste,
    drugačije, da načinim taj korak prema izlazu,

  • At 25. januar 2010 1:55:10, bjsh

    Ako si vec u tunelu, bolje idi ka izlazu, a ako se vratis nazad, tunel kroz koji moras da prodjes ce i dalje biti ispred tebe.

  • At 25. januar 2010 10:53:37, marija@

    ako ne znam(o) o cemu se radi (bar otprilike), tesko je dati bilo kakav savet osim generalan, al to vec znas i sam...

  • At 26. januar 2010 0:49:44, dvevijuge

    pa, ne bi ja to uporedjivao sa tunelom, jer tu lako možeš da se zaglaviš; više mi odnos prema drugom liči na ljuske; ogoljuješ se onoliko koliko možeš da podneseš ladnoću i toplotu, tj ljubav i mržnju, bol i zadovoljstvo...i obrnuto
    2m, pa jbg nije sve za javnost

  • At 27. januar 2010 0:44:45, bjsh

    Nisam mislila na tunel genaralno kao odnos prema drugima, nego me mrznja podseca na tunel, na nesto kroz sta mozes brzo da prodjes ili da se zaglavis i dugo trazis izlaz.

  • At 27. januar 2010 1:08:48, dvevijuge

    kad razmislim, gordost, tj ponos i grozna želja za osvetom je to što me drži zaglavljenog u vremenu, u dogadjaju

  • At 28. januar 2010 2:26:30, maslina

    otrkij uzrok mrznji. tako je jedino. a ne mozes sam otkriti, ili mozes. ali ako mozes sta ti vredi kad ne znas sta ces sa tim saznanjem. a nesto ti ta mrznja govori, ali sta?

  • At 28. januar 2010 2:30:37, maslina

    da nije mrznja gnev sto te ta sooba ne voli... ili mlakost tvoje sadasnje veze sa izvesnim tokom i krajem ne ispunjava tvoju svakodnevnicu i zivotarenje pa eto nezadovoljstvo sobom rezultira mrznjom.. tko bi to znao.. ne znas ni ti..

  • At 28. januar 2010 2:33:12, maslina

    ponos i osveta nisu na ti. ego, nesto, neko ti je dirnuo ego. neko te ne voli a to bi tako jarko zeleo, mogu se kladiti!!!!!! super si ti

  • At 28. januar 2010 16:59:00, dvevijuge

    Ne mogu i ne želim da pričam o kojoj se osobi radi, već samo o opštim principima, i užasno i je teško da izadjem na kraj sa tim, to su neke karmičke odrednice, kad bi promenio odnos prema tome promenio bi život, promenio sebe,
    malo li je?!?!?
    sadašnja veza je ok, nemam prevelika očekivanja; nek bude šta bude

  • At 9. februar 2010 3:12:20, maslina

    onda pati i uzivaj

  • At 9. februar 2010 6:27:27, dvevijuge

    hvala na spartanskoj podršci

  • At 13. februar 2010 2:45:20, maslina

    svi smo zrtve mrznje, neko manje neko vise

  • At 13. februar 2010 7:59:15, dvevijuge

    jbg, koja morbidnost, da u najcrnjem scenariju, odnesem tu mržnju u grob sa sobom,
    zgrozio sam se od ovake pomisli,
    ali i to je relnost

  • At 13. februar 2010 9:37:51, adrian

    ima u onom jednom filmu jedna pametna misao:

    "Hate is a baggage. Life is too short to be pissed off all the time."

  • At 13. februar 2010 15:00:51, dvevijuge

    adriane, lepo kažu, ali da je lako oprostiti, ne bi vuko do sad toliku mržnju sa sobom, koja mi realno usra i osakati život, obogalji me;
    a sve se svelo na to kako i koliko mogu da podnesem bol, koji ej za mene užasan, a možda je nekom drugom podnošljiv, lakše se nose i snalaze sa tako bolnim situacijama, a ja nisam znao ni mogao da reagujem drugačije, već sam reagovao kako sam reagovao, dramatično i tragično i užasavajuće,
    jbg, nisam bio u stanju da vidim i drugu stranu, doduše ni sad nisam daleko stigao u sagledavanju; a kao tu se nešto koprcam u tom pravcu;pa mi se čini da se ponekad još dublje zaglibim
    :)))
    izgleda da mi treba duhovnik, tj guru

  • At 14. februar 2010 18:54:37, Lila

    kako to, mrznja? bas si me zainteresovao, kako nastane takva mrznja?

  • At 15. februar 2010 1:30:03, dvevijuge

    Lila, pa prosto;
    iz bola i nemoći

  • At 15. februar 2010 13:08:04, etcetera

    šta to čvrst i dubok odnos podrazumeva? i koliko je takvih odnosa moguće istovremeno ostavriti? mislim, pretpostavljam da sa suprugom ili imaš takav odnos ili još radiš na tome.

  • At 15. februar 2010 15:42:34, dvevijuge

    etc, pa ja za razliku od 2m, mislim samo jedan; sa suprugom nisam uspeo u tome, dokle smo stigli, stigli smo i sad sam tu gde jesam,
    Druge osim S me ne zanimaju

  • pet - 18.12.2009
    Dno se približava
    ove nedelje ušla je u moj život nova koleginica; mesec u 12 kući, što mu dodje tamna strana meseca tj duše, na primedbu v. da je na 3 stepenu jarca, što je vrh zla i bezdušnosti. e tako, skoro da sam kompletirao, S. ima mesec u blizancima. Da ne davim sa detaljima, ali našao sam prave da proživim dno, zlo, gledam koja mi se muzika uvlači u život, seka, stoja,sinan sakić i ostali grand šlj, filmovi, gatara, prodavanje muda za bubrege i ostalo moralisanje, rečnik kurvi... pitam se šta njima fali, a šta meni s čim se muvam s njima, koj nam je kurac?!? šta nas spaja? Dal smo nesposobni za ljubav? Dal se ponašam ko slepac, koji očekuje od bogalja da ga vode ka sreći ili obrnuto, kao bogalj koji očekuje da mu slepac pokaže gde je sreća. Slušam S. šta mi priča o gazdi, o kurvanju koleginica s njim za sitne pare, pratim rečnik, odnos, i pitam se kako si mu ti promakla i da li si, jel taj vodi pekaru ili jebarnik itd itd. Čemu vodi moje naprasno zbližavanje sa ivanom? posao ili nešto drugo? Ili koristimo posao da se zbližimo, ako se sa takvom osobom možeš i zbližiti?!? jbm li ga, zanimljiva mi je na neki način, da je posebna, posebna je. Uveo sam je u našu ekipu na poslu, tek sad mi pade na pamet da smo sa njom parni: 6. Baš smo proveli previše vremena zajedno ove nedelje, ali to je moj izbor, pa nek bude šta bude, baš me zanima kuda to vodi. razvedena, dete 5 god, jedina koja se ne žali na bivšeg, što je neuobičajeno i to poštujem.
     
    posted by dvevijuge at 18. decembar 2009 16:32:06 | Permalink | 11 comments


  • At 21. decembar 2009 13:40:36, tresnjica

    A kako ti se svidja mesec u raku :)

  • At 23. decembar 2009 1:28:48, dvevijuge

    kad će se udaješ?!

  • At 23. decembar 2009 1:42:12, tresnjica

    kad nadjem muza :P

  • At 29. decembar 2009 16:40:40, bloom

    da li smo nesposobni za ljubav? pod "mi", mislim na ljude
    uglavnom, mnogi jesu...a eto možda ljubav usmeravaš na pogrešnu stranu... a možda to nije ljubav... samo dno koje se približava..

  • At 30. decembar 2009 0:32:26, dvevijuge

    cvetiću, pa nisam to džabe napisao,
    pitam se da li smo stvarno sposobni za ljubav;

  • At 31. decembar 2009 12:18:23, marija@

    ja da ti pozelim da ti 2010a bude godina bistrih odnosa :))
    a ti vidi sta ces i kako ces :d))
    grl !

  • At 31. decembar 2009 16:07:04, dvevijuge

    sad je važan samo zagrljaj,
    grlim vas obe

  • At 2. januar 2010 20:08:43, maslina

    Srecna ti Nova godina!!!!!!! :*

  • At 2. januar 2010 20:26:02, dvevijuge

    hvala maco!
    srećna N.G. i tebi i sve najbolje
    cmok!!

  • At 23. januar 2010 21:58:58, maslina

    Sta se desava? Neko crnilo ovde.. :))) Saaaaaaaalim se :))))

  • At 24. januar 2010 0:40:57, dvevijuge

    maco, pa izgleda da treba da se vatim malo tastature

  • sre - 16.12.2009
    nek si ...

    baš me oće ova dva dana nek si jebe mater; prvo me na poslu razbiše od zezanja za ženu, koja je uzgred na službenom putu sa kolegom u dalekim necivilizovanim krajevima, tj u africi. ajd, kažem sebi, preživeću do pauze, pa ću videti S. prekjuče je baš cvrkutala, pozvao sam je da dodje kod mene, sam sam , kao  da mi malo pripomogne i te fore. Kao nezgodno joj zbog deteta, jer kao on sve priča pred drugima, a koliko vidim i bez deteta i tako to.polazim od nje, sa obećanjem da će mi spremiti i neki slatkiš; pitam je šta da nabavim za to i polazim. sve je izgledalo ok.

    svraćam do nje. Ko da sam zatekao drugu osobu; priča mi takve laži i gluposti da mi se okreće po stomaku. Ne mogu da verujem šta priča, glupo je o tome i da pišem, ali bar da kažem u naznakama, od toga da joj moja gospodja preko nekih preti, pa do toga da odjednom ima potrebu da mi kaže kako ima nekog s kim je samo zbog sexa, jer jbg ona ima samo 30god, uzgred on je za razliku od mene slobodan i bla bla bla, i da, neće da se skriva sa mnom i sve u tom stilu.  Koje proseravanje sam sluša; jer se mala S. usrala od straha, jer se plaši ljubavi, davanja ...

    vraćam se na posao sa kamenom u stomaku i taman sam se pribrao, kad eto najave nekih  koleginica da će da svrate na kafu. došle su i tortura se nastavlja. današnji dan nije ništa drugačiji od drugog, pa eto tipkam ovo uz pivcei mislim se da ih sve metnem na K....

     

     
    posted by dvevijuge at 16. decembar 2009 16:36:51 | Permalink | 5 comments


  • At 16. decembar 2009 21:15:19, bloom

    meni ovo liči na - blažen među ženama, a ti se nešto žališ :P

  • At 16. decembar 2009 21:41:27, tresnjica

    na kolac? :)

  • At 17. decembar 2009 0:24:00, dvevijuge

    cvetiću, da baš sam im omiljen ove nedelje;
    helenice, nemoj da preteruješ, nisam baš toliko nadaren, da ne kažem obdaren;

  • At 17. decembar 2009 0:55:25, tresnjica

    pa nisam mislila na preneseno znacenje te reci :)

  • At 17. decembar 2009 1:05:30, dvevijuge

    mada koliko su me zezali, dodje mi krivo što nisam
    :)))

  • uto - 08.12.2009
    Prvi je put

    Prolazimo pored hora u koloni jedan iza drugog; hor snažno peva: telo Hristovo primite...srce mi kuca sve jače, još trojica ispred mene, dvojica, srce dum,dum, prekrstio sam se, red je na mene, prvi je put posle toliko vremena da se pričestim; malo sam čučnuo da olakšam svešteniku, primam pričest, krv Gospoda našeg Isusa Hrista

     
    posted by dvevijuge at 8. decembar 2009 1:11:13 | Permalink | 15 comments


  • At 8. decembar 2009 8:19:53, Hamlet

    Зар ти не смета да делиш кашику са другим верницима?

  • At 8. decembar 2009 8:21:11, Hamlet

    .... мислим чисто због хигијене... не улазим у теолошка и епидемиолошка питања.

  • At 8. decembar 2009 16:17:32, dvevijuge

    nisam ni mislio o tome,
    a koliko se sećam nisam je ni dodirnuo

  • At 8. decembar 2009 17:39:19, bloom

    sad ću se ja izblamirati... ali kakva sad kašika?

  • At 8. decembar 2009 17:47:37, demmi

    Idi bre!!! Ja po naslovu mislila da je pao sex sa onom iz trafike :-)

  • At 8. decembar 2009 21:56:05, dvevijuge

    cvetiću, pa više je kašičica sa dužom drškom, nego kašika;
    iz pehara se ne pije, pričest se daje tom kašičicom,

    demmi; ma kakav sex, tu više u vazduhu visi neka žestoka svadja, što je za nju čak i čini mi se nekako bolje, oslobadjajuće, jače, sva se preda tome,
    još nisam sreo takvu osobu, to je ko da imaš posla sa furijom,
    trenutno je izbegavam, jer pijaca nije mesto za ono što nam sledi

  • At 8. decembar 2009 22:16:05, eurotrash

    Зар ти не смета да делиш кашику са другим narkomanima?
    .... мислим чисто због хигијене... не улазим у теолошка и епидемиолошка питања.


  • At 8. decembar 2009 22:17:01, eurotrash

    ovo je retoricko pitanje

  • At 9. decembar 2009 0:23:02, dvevijuge

    eurotrash, ne omalovažavaj ono što ne razumeš

  • At 9. decembar 2009 2:01:55, eurotrash

    Ja ti se izvinjavam ali moja namera nije bila omalovažavanje,ni omalovažanje tebe a ni samog čina pričešća,Tvoj post i Hamletov komentar izazvali su neke asocijacije i učinilo mi se zgodnim da ih podelim sa vama.Jos jednom kažem izvini a kažem ti i na zdravlje i spasenje,tako se kaže zar ne?A to,na zdravlje i spasenje,je blagoslov,formula,mantra,magična reč ili je nazovi kako hoćeš,kojom se transcedira u metafiziku.A metafiziku ne interesuju bakterije.

  • At 9. decembar 2009 16:06:00, dvevijuge

    izvinjenje prihvaćeno

  • At 11. decembar 2009 15:14:17, tresnjica

    :)

  • At 11. decembar 2009 16:20:56, dvevijuge

    helenice, kaže se na zdravlje i spasenje

  • At 11. decembar 2009 18:30:12, tresnjica

    kaze se,ljubi da prodje :*

  • At 14. decembar 2009 0:36:59, dvevijuge

    pa da počnemo?!
    :))

  • sub - 21.11.2009
    Licemerje

    Praznik Sabor sv. Arhangela Mihajla, liturgija. vraćam se lagano peške u stan. osećam se bezveze, ne samo zbog nje, nego uopšte; čas dobro, čas loše.  u sredu svraćam do nje na poslu, čisto da vidim da li sam doneo ispravnu odluku, i ako me naljuti, biće mi lakši taj razlaz, ako se tako uopšte može i nazvati, a mislim da može.  prilazim, mislio sam samo da kupim neko pecivo uz sardinu i da odem, unutra bliže vratima je bila neka njena priajteljica. kad me je videla, zaboravila je potpuno na nju, radost, osmesi, vesela prodavačica. vidi njena prijateljica koliko ima sati i ode. Zezamo se, kao nije se ništa dogodilo. Pita me da joj skinem neku pesmicu za mobilni, što je u prevodu, dodji i sutra. obećavam. Pitam je šta je za nju licemerna ljubav ili licemerje; priča šta je, a kao da opisuje svoj odnos prema meni. pružam joj neki slatkiš kroz šalter i oću da ga uzme iz moje ruke,  što ona i čini.  to sam namerno uradio, da vidim da li će uzeti i šta će uraditi osoba koja je pre 7 dana rekla da neće da ima ništa sa mnom.

    Sutradan sam joj samo u prolazu mahnuo, uzvraća mi pomalo iznenadjeno. Razmišljam, ako svratim,  vraćam se na prethodno stanje, na tapkanje u mestu, na jedan jalov odnos, na nešto već toliko puta vidjeno i doživljeno. vidim nas u mislima kako se ponašamo, jedno te isto.  Petak, svraćam do nje. Zadovoljna je što me vidi ( jer se sve odvija pod njenim uslovima), zezamo se, na brzinu mi je ispričala par fazona, i prvi put mi se žali kako joj je dosadno na poslu, nema s kim da priča, pa kao šta joj se juče loše desilo, neki tip je proganja... pa te ovo  će da uradi, te ono, ići  će večeras u diskoteku posle 5 godina ...Prebacujem joj pesmu; koja radost, zaigra malo predamnom. Vreme je da prekinem idilu i da malo popričamo o licemerju.  da skratim priču, pitanje je o tome kako sam joj ovde pred kioskom dobar, a van kioska joj  više  ne valjam.  i razjašnjenje je krenulo, i trajalo je, nisam bio svestan koliko, pogledao sam na mobilni kad sam krenuo; 40minuta?!? Sav sam se udrvio od stajanja.  Šta god da smo rekli, a rekli smo mnogo toga, ipak je ostao gorak ukus licemerja, ili kako se već zove takav odnos.

    Od svega  što smo rekli, par stvari su ostavile jači utisak. Zašto je to trajalo tako dugo, 8 meseci??! Sećam se da mi je u jednom trenutku rekla, a što si ti dozvolio da traje toliko, ili tako nešto. i tu je u pravu, verovatno mi je  na neki način odgovaralo, a tu je bila i lažna nada da ću uspeti da je izvučem iz tog kioska, što se pre mesec dana i počelo da ostvaruje, obećala je da ćemo se vidjati van tog glupog kioska, onda se razbolela i od sve u kurac. Od veze nema ništa. Nada je ugašena. Druga stvar je bila kad me  posle svega pita, ko da ne zna; šta ti oćeš od mene?!??! Nisam imao smelosti da otvoreno kažem; tebe u svakom pogledu, već sam rekao to isto ali ublaženo i okolišno,  preko veze, odnosa bla, bla. Razmišljao sam posle što, da li je ipak ne želim punim srcem, znam da je želja jaka, ali nije potpuna, a možda sam ipak imao rezervu prema njoj, zbog stalnih odbijanja. verovatno bi sve bilo drugačije, da sam imao siguran znak od nje. Da bi se duša smelo  izdigla na krilima ljubavi, potrebna su oba krila. A možda treba više smelosti i rizikovati, pa mlatarati samo sa jednim, pa šta bude, tresak o ledinu ili će se pridružitti još jedno. A kad pomislim, da nisam imao smelosti da joj pridjem i budem kraj nje,  ne bi se ni ovo dogodilo. Tačka na detinjarije i licemerje je konačno stavljena. 

     
    posted by dvevijuge at 21. novembar 2009 13:23:16 | Permalink | 35 comments


  • At 22. novembar 2009 1:51:25, Jebator

    E moj dvevijuge, umorio sam se i ja prateći sve ovo, a vidim i ti si umoran. Udvarao si se brate, nisi (za)vodio, i vidi gde te je to sve odvelo. Bio si reaktivan, a ne proaktivan. Što bre to ne batališ, a?

  • At 22. novembar 2009 7:29:30, dvevijuge

    pa i batalio sam; bilo šta bilo;
    čitam šta sam napisao i kako se osećam tako sam i napisao: bezveze, da mi dodje da izbrišem;
    U pravu si za kako ti nazivaš: proaktivan i reaktivan; od izazivanja dogadjaja do pukog reagovanja na njih;

  • At 22. novembar 2009 18:26:18, tresnjica

    i sta je bilo kad si dosao kuci? :P

  • At 23. novembar 2009 6:27:18, dvevijuge

    ništa, žena me u krevetu tešila kako ću da nadjem bolju, lepšu, mladju..
    :))))

  • At 23. novembar 2009 13:57:12, tresnjica

    :))) ocekivala sam ovako nesto da cujem,zaista :D

  • At 24. novembar 2009 0:32:32, dvevijuge

    mada i starijim treba dati šansu;
    2010-te
    :)

  • At 24. novembar 2009 0:34:31, tresnjica

    pa da,zena ti ipak zeli samo najbolje :)

  • At 24. novembar 2009 0:48:49, dvevijuge

    žena drži do sebe, neće da joj muž ima neke bezveze ljubavnice;
    (naša je bolja :)) )

  • At 24. novembar 2009 0:57:37, tresnjica

    dakle definitivno si bludnicario ove godine za sve pare :D

  • At 24. novembar 2009 15:31:58, bloom

    preporučujem ti kao i sebi
    alkohol i knjigu
    ili alkohol i alkohol
    i stavi tačku :)

  • At 24. novembar 2009 16:10:58, dvevijuge

    helenice, pa šta da radim kad sam galantan :)
    cvetiću, jbg ne pijem koktele ;(

  • At 24. novembar 2009 16:38:03, bloom

    a ti onda i dalje jedi pecivo :)

  • At 24. novembar 2009 17:36:54, tresnjica

    :)

  • At 25. novembar 2009 0:30:18, dvevijuge

    cvetiću, pa i pecivo ume da udara u glavu;
    helenice, metni jednu sliku da vidim kako ti stoje tregeri
    :)

  • At 25. novembar 2009 2:19:32, tresnjica

    ha ha :) nema tregera :P

  • At 26. novembar 2009 0:25:58, dvevijuge

    golišava helenica?!?
    tu mi pošalji,
    :)

  • At 26. novembar 2009 1:20:06, tresnjica

    ccc :) znas da od toga nema nista,jel da :D

  • At 26. novembar 2009 6:20:36, dvevijuge

    znam da ne možeš da je pošalješ,
    zato ću doći da je lično uzmem
    :))

  • At 30. novembar 2009 0:16:50, maslina

    Da li je bilo buducnosti za vasu vezu? Nije. Njoj treba nesto sasvim drugo od tebe. Zamisli da si u njenon situaciji?!?! Sigurno neces ostaviti zenu i cerku, tj. tvoju porodicu zarad njene srece i spokoja?! I na osnovu cega bi bila ta sreca i spokoj temeljen?!?! Nemas petnaest godina. Vidis i sam da zena zeli da nadje dom dok ima atributa za to. surovo jeste, ali takvo je "trzaiste". Ti se u tome svemu nisi uklapao. Budi iskren i fer, zbog nje ali i zbog sebe. Na kraju, imas cerku.. jeste fraza, ali zamisli da ti je ona cerka. Htela sam reci da je realnost jedna a ti ne znam zasto zalis da je vidis drugacije. Da si tinejdzer, rqzumela bih?!

  • At 30. novembar 2009 0:23:57, maslina

    Odakle dva moja posta ?:) Htedoh reci, budi realan. Sta bi joj ti pruzio? Sem seksa. Sansu da pricas okolo kako si je imao. To joj umanjuje sansu za udaju. Ne razumem te, nisi glup. Kako ne kapiras sitaciju. Sam cin obletanja oko nje jer je razvedena a ti OZENJEN je ruzan, Sta si ocekivao? izvini ali samo sam iskrena. Ne vrti se svet oko tebe. I..... svako zeli da ima svoju porodicu, bas kao ti!

  • At 30. novembar 2009 1:51:08, maslina

    Nisi napisao cije licemerje i detinjarije? Ja razumem nju, razumem i tebe.. mada ne razumem kako ne razumes, delom, nju. :) Izvini ako sam bila preostra. Verovatno joj se dopadas ali zakon trsista cini svoje. Jos na pocetku sam ti napisala slicno, mislim. Nije da se pravim pametna nego, izgleda da sam jedina iskrena. :)

  • At 30. novembar 2009 1:53:23, maslina

    zakon trzista* pardon :) Iznerviras me pa na brzinu pisem, a svetlo slabo :)))))

  • At 30. novembar 2009 1:54:18, maslina

    Druga je stvar al takve ti i trazis da bi.. ne znam..

  • At 30. novembar 2009 16:13:01, dvevijuge

    maco, al me nafali,
    prvo ona, a sad i ti
    :))

  • At 1. decembar 2009 0:45:25, dvevijuge

    budućnost??! Pa sad kad se vratimo u prošlost, zadnjih 8 meseci, ona je bila moja budućnost, a sad je na ivici prošlosti,

  • At 1. decembar 2009 0:57:36, tresnjica

    a ko je sad buducnost? :)

  • At 1. decembar 2009 1:10:13, dvevijuge

    samo me ti zezaj;
    pa ćeš ostati bez tregera

  • At 1. decembar 2009 1:11:45, tresnjica

    rekoh da tregeri ne postoje :) tako da nemam bez cega da ostajem :P znaci mogu da nastavim da te zezam :P

  • At 1. decembar 2009 23:10:08, maslina

    dzabe si se ugojio koji kg. jeduci to pecivo mesecima :))))))) jedes pecivo a gledas u.. daljinu.. buducost.. xaxa :))))))

  • At 2. decembar 2009 0:37:48, dvevijuge

    helenice, samo ti nastavi, čeka te iznenadjenje;
    maco, baš retko tu kupujem pecivo; ako mi se svidja prodavačica, ne mora i pecivo iz te pekare;

  • At 2. decembar 2009 6:35:33, bloom

    ja bih odmah da se ogradim, ako nisam baš pažljivo čitala,
    ali
    dvevijuge, ti hoćeš samo sex i pričao bi okolo kakko je bila tvoja?
    a S je nevinašce, koje bi da se uda, ali ipak flertuje sa oženjenim muškarcem?
    tako sam shvatila Maslinu. :)

  • At 2. decembar 2009 15:59:08, dvevijuge

    cvetiću, pa tako ispade;
    dane objašnjavam,
    ko razume -shvatiće
    :)

  • At 3. decembar 2009 21:43:57, maslina

    Pa nece zena vezati maramu oko glave jer je neko ozenjen pa da joj ne vidi oci xaxa.. niti sam rekla da je nevinasce, ne znam niti me zanima. moguce da podize sebi samopouzdanje flertujuci sa 2vijuge. ali verujem i da joj nije lako. uostalom to 2vijuge najbolje zna, ja ne bacam pasulj. mada nesto nisam primetila u pisanju da je ona bila previse blagougodna prema njemu.

  • At 3. decembar 2009 21:44:58, maslina

    na kraju, ona je, realno gledajuci - slboodna. on nije.

  • At 3. decembar 2009 23:26:40, bloom

    znaci posto je realno slobodna moze da potice, ili ne odbija fler i to je opravdava ? verovatno je to sve sto ce 2v dobiti. tako da 2v, stavi ti tacku na S, cvetak je bacila pasuljce, a po mom misljenju zene su veci licemeri od muskaraca. Izuzimam one koje nisu :))

  • sre - 11.11.2009
    Tačka na S

    Za vreme pauze otišao sam do ckrve na redovnu molitvu sredom. Pre polaska pustio sam joj poruku da mi sačuva neko pecivo i još par slatkih stvari. Danas je 34 nedelja kako visim kraj njenog kioska, kako pokušavam da je osvojim, ili već kako bih opisao naš odnos. Posle molitve otišao sam do nje. Sve je uobičajeno, pričamo zezamo se, smejemo se, lepo na je kad smo zajedno, ili bar ja mislim da je tako. Sve je to u redu, ali nikako da iskoči iz tog kioska i da krenemo da se vidjamo i na drugim mestima i na druge načine. Pritiskao sam je u tom pravcu zadnjih mesec i po; i te oće, te neće, te ne može, te pristane, pa me ispali. Prvi nazovi sastanak imali mo pre 20 takdana, dogovorili smo se da se nadjemo ili u piceriji ili u nekom od obližnjih kafića, a zavšrili smo u nekoj birtiji i još je povela i dete. Sastanak je bio nek si jebe mater, kako glupo iskustvo. Nakon toga se razbolela, a i drži je već dugo, predugo. Radi bolesna i širi zarazu oko sebe. Takav je rad kod malih privatnih poslodavaca, nit ti uplaćuju zdrastveno nit koj kurac. Gledam je danas i čini mi se da je malo bolje. Tako da sam rešio da joj kažem ono što želim već duže vreme. Upali smo u pat poziciju, nit tamo nit ovamo, nit se sastajemo nit se rastajemo i pitam se dokle više tako, čemu to vodi, dokle ta neodlučnost. Jasno joj stavljam do znanja da ako ne iskorači iz tog kioska prema meni, ne vidim više svrhu da tu uopšte svraćam, da je vidjam uopšte više. Smeje se, misli da se zezam, jer smo već imali slične razgovre na tu temu. Ponavljam joj da sam ozbiljan i vidim kako zauzima gard, odjednom neće da se vidja sa čovekom koji je približnih godina sa njenom majkom i očuhom i bla bla. Dosta mi je natezanja, ako oćeš oćeš, ako nećeš nećeš i ćao. I bilo je ćao, stavio sam tačku na S.

     
    Zadnjih par meseci osećam se baš  loše u jednom delu liturgije. Kriza kao u ljubavnoj vezi. Proredio sam odlaske  na liturgiju, više ne idem, nego što idem. Prošlo je mnogo već od kad sam prvi put bio na liturgiji (12.07.8) i još se nisam pričestio, još se nisam ispovedio, još nisam postio. Delimično sam bio u tome ili toliko koliko meni odgovara. Pričešće je vrhunac liturgije, a ja sam stalno odlagao i odlagao odluku da se pripremim za pričest. Nisam prošao i spoznao svetu tajnu ispovesti i svetu tajnu pričešća i eto krize. Odluka je sazrela ili je tu negde i polako se pripremam za obe svete tajne. Za ispovest ne treba nikakva posebna pripema, samo kažeš kad si spreman, da oćeš da se ispovediš, dok pričešću prethodi post i ispovest. Ovih dana ću se raspitati kod sveštenika oko posta, šta, kako i koliko treba da bih mgao da se pričestim. Ne smem da udjem u dugi post, jer bi to bio šok za moj organizam, pa da vidim jer može neka blaža varijanta.
     
    Da se vratim na S. Pitam se što nijedno od nas nije prekidalo ovakav odnos -nit tamo nit ovamo. Što nam je to odgovaralo?! Šta smo radii? Lečili ego i sujetu jedno drugome. Zbližili se, a opet ne do kraja. Njoj je odgovaralo da joj neko posle katastrofe od braka, šta mi je sve isporičala, uzdiže ego, da joj titra ego, da joj vraća ponos, a da pri tom ne daje ništa, da bude zaklonjena i sigurna u kavezu od kioska. Mislim se da je  i jednom pristala da se nadjemo i budemo sami bilo gde, da bi bila moja, što je i ona znala i uspešno izbegavala. A ja?!?  Šta sam radio pored nje? Zavarao se i verovatno i ja lečio ego, eto muvam lepuškastu devojčicu mladju  17 godina od sebe , doduše jesam je uzdrmao ali je nisam oborio s nogu, ali to više nije važno. Sad ne znam da li je smešno ili tragikomično, ali čini mi se da smo za sve oko sebe bili u vezi, za ljude sa okolnih tezgi, za njenog gazdu, za njenu majku, za tu još par ljudi iz okoline, ali samo za nju izgleda da nismo, a jbg ona se pita. Šta je bilo, bilo je, malo smo povratili i  izglancali ego jedno drugome, tako da sad možemo da krenemo dalje. Bar se nadam da je sve ovo imalo nekog smisla, jedino što sam propustio ili nisam stigao da uradim da je uvedem u našu crkvenu zajednicu, mogla bi da bude deo našeg hora. Obećao sam joj pre par dana da ću joj narezati neke stvari i duhovnu pravoslavnu muziku; da nauči bar neke pesme kako bi mogla peva u našem crkvenom  horu . Ostalo je to da joj dam i razlaz na jednom nivou, a možda se vidimo na nekom drugom, ako propeva, mada još nije ni krštena.  
     
    posted by dvevijuge at 11. novembar 2009 16:08:29 | Permalink | 28 comments


  • At 11. novembar 2009 17:13:26, Hamlet

    Можда је она у некој врсти физичког поста.

  • At 11. novembar 2009 22:06:52, tresnjica

    opa,neko je odlucio da nas pocasti novim postom :)

  • At 12. novembar 2009 0:57:26, dvevijuge

    Hamlete, pa i u postu ima razrešenje na par stvari;
    trešnjice, pa dosta si bila na dijeti :)

  • At 12. novembar 2009 1:23:06, tresnjica

    jos uvek sam ;)

  • At 12. novembar 2009 15:53:02, dvevijuge

    nemoj da brineš ovo je posni, tj dijetalni post

  • At 12. novembar 2009 23:32:26, tresnjica

    vidim,posto je tacka u pitanju :D

  • At 13. novembar 2009 0:52:05, dvevijuge

    trešnjice, čovek nikad nije siguran kad su te tačke u pitanju, oćeš da staviš tačku, a staviš !

  • At 13. novembar 2009 1:20:00, tresnjica

    ja mislim da sve ovo do sada sto sam procitala o tvom zivotu ima na kraju ! a mozda i !!! :D

  • At 13. novembar 2009 1:42:34, dvevijuge

    # da ne pišem novi post;
    svratio sam danas do nje, da joj odnesem cd koji sam obećao, a i da se uverim da je moja odluka ispravna. Razmišljam kako će da reaguje, uobičajeno, da se duri, a zamišljam i sebe na šta bi ličilo da samo prodjem kraj nje tek tako posle toliko vremena i mislim da kad bih zastao i pogledao u nju, da bi mi cela ta situacija bila smešna, sve je to nekako detinjasto.

    Prilazim joj, uslužuje mušteriju, vidi me i smešno joj, smešno i meni, čovek gleda u nju, gleda u mene i ništa mu nije jasno; doduše nije baš ni nama. pitam je što se smeje; a ona nešto u stilu kao stigao uvredjeni gospodin. Nije svesna da nisam promenio odluku. puštam je da misli ono što misli i oseća. Odavno je nisam video tako razdraganu, nekako leprša po onom kiosku. Kad je gledam takvu pitam se da li sam prenaglio. Gledam je da vidim da li je plakala, a i pitam je, vidim blage podočnjake; odriče, a i da jeste ne bi mi priznala. situacija je takva da se prosto i iskreno nameće i iskače pitanje: devojčice, šta ćemo da radimo ja i ti ili ti i ja, svejedno. nema odgovora.

    Vreme prolazi, lepo nam je, ali rastanak visi nad glavom. pred odlazak, vraćam je na temu od juče. postavljam isto pitanje, kaže rekla sam ti juče. pa, kaži mi ponovo. i tako donekle ponavljamo scenario od juče. i tako, hteo sam da joj kažem s bogom, a rekao sam samo ćao.

    ceo dan mi je u mislima, kako rastanak ili saznanje o blizini rastanka sve zgušnjava i pojačava. pitam se kako sam si ti dobar da visim kraj tebe na kiosku, a nisam ti dobar da se vidjamo u gradu, kod mene kad ima prlike, kod nje kad se može itd. Dal je u pitanju moralna barijera, ako je vide negde sa mnom, biće S. se muva sa matorcem, jebe se sa matorcem, drolja itd, a u kiosku je sigurna, ima izgovor, za čas će me se odreći i pretvoriti u mušteriju koji je eto proganja, a ona nije ništa kriva, kao ne daje mi razloge što sam tu i slične gluposti. i ajd sad, nadji rešenje, ako ga ima uopšte. U principu, laže sebe da ako se tu vidjamo da se ne muva sa matorcem i slično, da je ona samo na radnom mestu itd. Može da laže sebe, majku, gazdu, ali okolini je sve jasno. vidjaju nas svaki dan. Sa takvom barijerom u njenoj glavi teško se može izaći na kraj, i tačka se sam nameće ko rešenje.

  • At 13. novembar 2009 16:55:41, bloom

    vidiš, sve si tako lepo objasnio da nema šta da se doda.

    ako ne želiš nastavljati ovakav ni na nebu ni na zemlji odnos, stavi tačku.
    tačka ne mora značiti da je zaista kraj, možda joj je potrebna da bi i sama sve shvatila i prešla barijeru što ima u glavi.
    ako mislim, može zaboraviti da si oženjen (što verovatno ponekad smetne sa uma, ali ipak to ostane činjenica)
    dva meseca posta od bloga? e, to mene interesuje kako se radi? :P

  • At 14. novembar 2009 1:03:28, dvevijuge

    cvetiću, kad se razmislim ja u stvari stavljam tačku na jedan vid svog ponašanja i odnosa prema njoj; jer je očigledno da time ne dobijam skoro ništa, a ako i promena ne donese nov kvalitet, prihvatiću realnost;
    e, sad da li će to značiti konačan prekid komunikacije ili ne, li iću ostati u nekoj vrsti odnosa sa njom, ne znam; vreme će pokazati

    kako se odvikava od bloga? pa prvo samo čitaš postove i ne ostavljaš komentare, a posle smanjiš i čitanje i pratiš povremeno šta se dogadja kod prijatelja, ako ima nešto bitno, kao što je kod 2m bila operacija i slično, i nadješ drugu zanimaciju

  • At 14. novembar 2009 2:19:46, tresnjica

    jednostavno tako joj je lakse i to je to!

  • At 14. novembar 2009 7:09:20, dvevijuge

    helenice, valjda je tako,
    svako ima neke granice u davanju,
    S. mi daje na neki način dušu, ali ne da mi telo,
    D. mi je davala telo, ali mi nije davala srce,
    i tako ne možeš baš sve da dobiješ;
    a izgleda da sam dobijao kontra od onog što sam želeo,

  • At 14. novembar 2009 11:39:22, tresnjica

    i kod jedne i kod druge? mozda si pogresno trazio :)

  • At 14. novembar 2009 12:06:29, marija@

    ja ti želim puno sreće s tačkom ;)

  • At 15. novembar 2009 0:51:19, dvevijuge

    helenice, kod tebe ne bi bilo greške :))
    2m, da znaš da će mi trebati; jer malo, malo pa mi dodje da udarim zarez

  • At 15. novembar 2009 1:11:48, tresnjica

    hm,pa ne znam da li bi i sa mnom lako prosao :P

  • At 15. novembar 2009 14:49:46, dvevijuge

    helenice, pa bilo bi vredno truda

  • At 15. novembar 2009 14:53:51, tresnjica

    ako ti tako kazes :)

  • At 15. novembar 2009 15:03:39, petarmudri

    primeni dobri stari recept nasih predaka toljagu, za kosi i vodi u svoju pecinu

  • At 16. novembar 2009 1:55:26, dvevijuge

    petarmudri, u pravu si , da sam je ošamutio na vreme, ne bi sad stavljao tačku, već ...
    helenice, tako dijetalna, mora da si stavrno dobra

  • At 16. novembar 2009 13:34:38, tresnjica

    hoces da kazes da do sad nisam bila :P

  • At 16. novembar 2009 16:02:13, dvevijuge

    ma, bila si ženska i po :)))

  • At 16. novembar 2009 18:45:13, tresnjica

    a sad je otislo to "i po" :)))

  • At 17. novembar 2009 1:05:08, dvevijuge

    jbt, pa ode ti najbolji deo!!
    :))
    i sad si helenica i po

  • At 17. novembar 2009 2:26:47, tresnjica

    ne zaboravi,da ipak znam sta radim sa sobom ;)

  • At 18. novembar 2009 0:31:16, dvevijuge

    i to radiš itekako dobro

  • At 18. novembar 2009 2:12:59, tresnjica

    :)

  • ned - 02.08.2009
    malo tamo malo ovamo

    Slika 58205

    Malo tamo, malo onamo i kući. Prodje odmor.  U ponedeljak na posao. Prvi dan na poslu je  uvek bezveze.  Godinama nisam išao kod ujaka na selu,  i sad je bila prava prilika da to ispravim. Selo Ljuša kod kuršumlije, nadmorska visina kod njegove kuće je 650m, to je tu gde stojim, a levo od krave je brdo sa visinom od 750m.

    Ustajanje rano, jer je i leganje rano. jutarnja kafa uz svež vazduh, da sam jedno jutro obuko jaknu da se ne smrznem - milina. seoski rituali, pre kafe šljivka, posle kafe šljivka, pa onda pre ovoga još po jedna, pa posle onoga još jedna i do podne, celo selo pijano. sreća moja pa ne pijem rakiju, inače bi mi odmor prošao u pijanstvu. Zato sam se napešačio dok sam išao po pivo, prva prodavnica na 5-6 km. pravi pešački turizam.

    jebo selo kad nema ni vino ni vinograd, jer pravo je uživanje noću da se izvališ na livadu, potpuni mrak, jer meštani rano pogase svetlo, i samo nebo iznad tebe prepuno sjajnih zvezda, noćna svežina, i vino kraj tebe. jbg nisam imao vino nego glupo pivo, a to nije to. Nema elektronskog informativng smeća, nema ničeg samo lavež kerova kad nanjuše nešto. Priroda u svoj svojoj snazi.

    Nisam zvao niti slao poruke S. a nije ni  ona meni. ujutru mi je dolazila u mislima. Sećam se da mi je u povratku iz crkve Lazarice u blizini prolom banje,  verovatno pod utiskom jedne ikone presvete bogorodice, došla slika S. kako vodi dete za ruku kroz park, to  je bilo kad smo se zadnji put na kratko videli pre mog polaska.

    sam sam u stanu i kuckam ovaj post, žena na bazenu, S je na bazenu, a ja nemam volju da idem i da se pržim tamo. Valjda već ima 20 nedelja kako se motam oko S. i skoro pa ništa. koliko puta sam je pozivao da se nadjemo negde i uvek je odgovor bio ne mogu. Juče sam je  pitao kad će da se vidimo, namerno sam tako formulisao, da odluka bude na njoj. gledam je, ko da joj oči postanu suzne kad je pitam da se nadjemo negde, ćuti par sekundi i onda krenu čudni izgori, da ne prenosim detalje. Baš se pitam što joj oči zasuze kad joj kažem da se vidimo negde. očigledno nije normalna, a verovatno ni ja kad se muvam oko takve. čudna su ovo dešavanja sa njom. koliko li joj treba da se odluči da li će da bude sa mnom ili ne, ko će to znati. 

     

     

     
    posted by dvevijuge at 2. avgust 2009 12:45:22 | Permalink | 34 comments


  • At 2. avgust 2009 15:32:51, bloom

    prvi deo posta, baš si me nasmejao. dobro neko selo, a? :)

    ovo drugo... mislim S i to... nemam pojma, videćeš kad se sve vrati u kolotečinu.

  • At 2. avgust 2009 15:41:32, marija@

    ma uvek je super otici negde i na par dana izaci iz masine :)
    slicica ti mala nekako :d

    a btw dobro je da si bar spomenuo suprugu u postu - ne znam zasto al je dobro ;d))

    pozz

  • At 2. avgust 2009 16:07:10, dvevijuge

    cvetiću, jbg, takvi ljudi, pivo nema, vino nema,
    al zato rakija kolko oćeš,
    rešio ujka da privede neku babu i kaže joj, može samo jedna rakija ujutru uz kafu, kao nemoj da te viidm pijanu kad se vratim na ručak, a ona će njemu; ja bez rakije ne mogu , pa ti kako oćeš :)))

    2m, ma dobar je taj seoski turizam, za par dana prepešačio sam skoro 30km, ujutru kajmak za doručak i onda u brda i kroz šumu,
    slika je mala zbog resize, ako oćeš poslaću ti na mejl u originalnoj veličini,
    a za ženu si u pravu, retko je spominjem, spomenuo sam je jer su obe bile na bazenu u isto vreme, a zašto nemam pojma

  • At 4. avgust 2009 22:15:06, tresnjica

    i ja sam se vratila iz rodnog kraja :)

  • At 5. avgust 2009 6:21:04, dvevijuge

    pa dobordošla trešnjice,
    cmoookkk

  • At 5. avgust 2009 13:51:43, lakonoga

    Kako je zelena ta trava! Nestvarno!

  • At 5. avgust 2009 15:53:16, dvevijuge

    stvarno je takva, ko tepih,
    milina da prošetaš svoje bose nožice :))

  • At 5. avgust 2009 16:29:08, bloom

    a i krava je prava? :P

  • At 6. avgust 2009 1:37:42, Šašavi (Neregistrovan)

    Svaki put kad ovde svratim ovi dživdžani me isprepadaju pitanjem "Šta ćeš bre ti ovde". Jedva sam se pokupio za jedan komentar. Ali... Svideću im se na kraju

  • At 6. avgust 2009 14:10:27, dvevijuge

    cvetiću, pa za kravu baš i nisam siguran :))
    šašavi, znači ti mi plašiš vrapce!!!

  • At 6. avgust 2009 15:07:09, Šašavi (Neregistrovan)

    Ma jok ja. Probam da se provučem ali kad se ovako u mene zagledaju... :o)
    Razlog zašto svraćam je lične prirode (moje). Ovde sam naišao na prilično relaksiran pristup pitanjima vezanim za Crkvu pa sam pomislio da bi imalo smisla o tome razmeniti neku reč...

  • At 6. avgust 2009 20:07:57, maslina

    Sta si razmisljao ispod zvezdanog neba?

  • At 6. avgust 2009 21:23:39, dvevijuge

    šašavi, malo li je što mi plašiš vrapce, nego oćeš i vernike;
    maco, a šta ima da razmišljam, odmaram mozak ispod nebeskog svoda;
    samo osećaj da se pripada nečemu tako jbg li ga nemam pravu reč, a jbš i reči, skromne su da opišu

  • At 7. avgust 2009 2:11:58, maslina

    Znam taj osecaj. Priroda je cudesna. Savrsena. I mi smo deo nje. Samo, ja ne mogu da ne razmisljam nista. Obicno tada pomislim na ljude koji mi znace. Prvo na sebe :) pa ostale.. :)

  • At 7. avgust 2009 2:17:38, maslina

    Ne znam da "citam" zvezdano nebo, niti zelim da znam, ali mie uvek odusevi.
    Kao da vrhom prsta, tamo gde je najosetljiviji, dodirnem univerzum, prirodu, ceo svet.. povezem se sa nepokolebljivim zakonima predivne prirode ciji sam i ja deo. Tako mirno a nestvarno mocno, zvedano nebo. Vidimo koliko smo mali, nistavni. A opet, tu je zbog nas.. :)

  • At 7. avgust 2009 3:47:56, maslina

    Mozda onda iz nas i za nas dodje istina. Sta god to kome znacilo.

  • At 7. avgust 2009 6:27:03, dvevijuge

    maco, tamo nema ulične rasvete, zgrada, najbliži izvori svetla su od 100m do par kilometara i rano se gase. Baš sam se iznenadio kad smo ugasili svetlo u sobi, nastao je potpuni mrak.toga nema u gradu, kako greje srce i dušu svetlost udaljenih zvezda,
    u stvari pravi doživljaj bi bio spavati pod otvorenim nebom

  • At 9. avgust 2009 9:17:56, nemame

    Hvala ti ko bratu...

  • At 9. avgust 2009 11:47:41, dvevijuge

    i drugi put, brate;

  • At 11. avgust 2009 14:04:49, maslina

    A koji si ti na slici?

  • At 11. avgust 2009 14:04:50, maslina

    A koji si ti na slici?

  • At 11. avgust 2009 14:08:38, maslina

    Nisam dva puta pitala, hah, ispade za svaku vijugu po pitanje :)

  • At 11. avgust 2009 16:05:55, dvevijuge

    maco,baš si bosanka;
    pa onaj desno da ne kažem od tebe,

  • At 13. avgust 2009 14:51:56, bloom

    kad ćeš uvećati sliku? ;P kao zbog krave, da ustanovimo je li prava? :))
    i je li se sa tobom nešto događa neobično?
    možda puno pitam?

  • At 13. avgust 2009 16:00:21, dvevijuge

    da znaš da se dogadja nešto neuobičajeno; dosad sam sam krečio stan, a sad ću da se istrošim, angažovao sam profesionalca,
    krava je prava, al ajd da je uvećam,

  • At 13. avgust 2009 16:17:18, bloom

    ti to mene zzzzzzzz? :))
    ode cvetak da plače hehe

  • At 16. avgust 2009 19:14:08, maslina

    nemam nista da dodam, sve si rekao

  • At 4. septembar 2009 16:43:17, bloom

    a gde si ti?
    nešto ćutiš? :))

  • At 5. septembar 2009 7:17:13, dvevijuge

    cvetiću, da znaš da sam se ućutao, a nisam bio u štetu;
    doduše, nije da se nisam vrzmao oko piletine, ali neda se pile...

  • At 5. septembar 2009 8:15:33, bloom

    ma važno da ste živi, zdravi i to :))

  • At 3. oktobar 2009 1:42:28, tresnjica

    ?

  • At 4. oktobar 2009 7:09:00, dvevijuge

    ?!?

  • At 4. oktobar 2009 9:30:27, tresnjica

    znaci tu si i ziv :)

  • At 6. novembar 2009 10:57:16, marija@

    ako si ziv mrdni bar jednom mesecno, ovako brinem se :))

  • ned - 12.07.2009
    liturgijska godišnjica

    Slika 57747

     prošlo je tačno godinu dana od kad sam prvi put bio na liturgiji. Godinu dana?!?! i što pridajem toliki značaj tome? Zar je uopšte važno koliko vremena prodje od nekog dogadjaja. Nemam pojma.

    Loše sam se osećao na liturgiji. Gužva, neki pametnjaković osmislio da se ubace dva klima uradjaja, kraj severnog i južnog prozora, i onda zatvore vrata, pa da klime mogu da vrte i hlade smrdljivi vazduh. u kamenom zdanju sa par  prozora,  takvi uredjaji su izlišni. Bio sam daleko i od sebe i drugih, hor kilav, nisu došli ni formalni ni neformalni horovodja, pa sve traljavo.  A možda sam ja bio sam kilav, pa tako doživljavam sve oko sebe. 

    Uzeo sam naforu i stao  u red da celivam ikonu i da izadjem. Na korak dva stoji komšika, nemam pojma kako se zove, i nešto se drvi, kao gleda kroz mene, pored mene, jbm li ga gde. A prošle nedelje ko da je čekala kad ću da udjem u crkvu,  samo da bi mi se javila. U principu malo je glupo, udješ u crkvu i okrećeš se da vidiš ko dolazi, tako da me je malo iznenadilo njeno ponašanje, te joj se nisam prvi javio, ali javio sam se. Nisam je spominjao do sad , a i nisam imao nekih posebnih razloga. Prosto, od kad sam je pre par nedelja video da dolazi  na liturgiju, počeo sam da joj se javljam i kad je sretnem u kraju i vidim da joj to baš znači, bar do danas.  Mlada, lepa, oko 170cm i  debela.  Ranije sam je češće sretao, šeta neku džukelu po kraju. 

    Za razliku od S. koja nikako da pokaže emocije i da joj  stalo do mene ili da joj nešto značim, čak mi pokazuje suprotno; ne jebava me,  ova je prostodušna i u startu je pokazala da joj znači susret sa mnom, pozdrav ili bilo šta. ima još jedna devojka, radi u slastici gde ja svraćam na kafu. Nisam odmah ukapirao, ali kad sam video da mi snima ženu, bilo mi je malo sumnjivo. zanimljivo i ova je "malo" buckasta. A S. ko pritka, 40 i kusur kila na 165cm.

    pijem kafu u spomenutoj poslastičari i pitam se šta mi sve to treba,  to jebavanje, natezanje sa S.  Uprkos tome, šaljem joj poruku da dodje na kafu iako znam da neće, odgovara ne može, radi to i to... izgovori koliko oćeš i nikad nenapiše kad bi to mogla. Ma msilim se u sebi ..... .. .. .....

     

     

     
    posted by dvevijuge at 12. jul 2009 13:34:20 | Permalink | 29 comments


  • At 12. jul 2009 13:56:19, bloom

    haha i ja se pitam, šta meni sve ovo treba?

    ček da opet pohvatam konce... :)
    nova 170 cm, debela(ružna ti ova reč), šeta psa
    onda, nova, radi u poslastičarnici, šmeka tvoju ženu (buckasta)
    - sviđaš se buckastima? sad kad te dohvate :))

    a S, ništa: nIšta od onog zadnjeg komentara? :))

  • At 12. jul 2009 20:16:17, dvevijuge

    pa, buckaste il debele, al ima ih! :))
    zanimljivo i D. je bucka; na 165 kretala se od 65-70kg, video sam je juče na pijaci, sad ima još više, sigurno 75;
    a ove su samo poznanice, i neću da se petljam sa njima dok se ne raspetljam sa S.
    a sa S. ništa, dok je ne navatam nasamo :))

  • At 13. jul 2009 0:07:59, bloom

    nego, kako si uopšte došao do te prve liturgije? nisam čitala ono od pre, ja sam mislila da si ti oduvek u crkvi :P

  • At 13. jul 2009 7:49:33, dvevijuge

    ranije sam išao nedeljom oko 10-11 u crkvu, više ko turista, ko i većina srba, zapalim sveće, malo se pomolim i to je to,
    pravo da ti kažem u početku mi je bilo i neprijatno da me gleda neko kako se molim pred ikonom I.H;
    primetio sa da se posle molitve bolje osećam, znam kad izadjem iz crkve i zapalim cigaru, baš mi prija;
    U to vreme sam bio u vezi sa D. ona je povremeno išla u manastire, pa mi je prenoslia utiske sa liturgija,
    nekoliko puta smo zajedno odlazili u našu, tj borsku crkvu; gledao sam i učio od nje kako se ponaša u crkvi, ulaz, obilazak, ta neka osnovna pravila, zajedno se molili samo pred ikonom I.H, to sam ja zahtevao, jednom sam je i poljubio pred tom ikonom,
    i tako doneo sam odluku da 12.07.2008 odem na svoju prvu liturgiju; D. je samo ubrzala donošenje odluke,
    crkva te uči poniznosti i tu sam imao problema, te ljubi popa u ruku, te klanjaj mu se, klanjaj se pred ovim onim, traženje blagoslova...

  • At 13. jul 2009 8:07:15, Sanatorijum

    dvevijuge, poznajesh li sashu d. lovitja?

  • At 13. jul 2009 8:43:06, bloom

    ja uopšte ne volim govoriti o religiji, niti o veri.

    Vera je nešto u nama, intimno, a ljubljenje popa u ruku, pa zavisi kome iskazuješ time poštovanje?
    Ako trebaš biti ponizan prema čoveku, jer pop je čovek, a prema Bogu poniznost možeš iskazati na mnoge druge načine.
    Uopšteno mislim da malo ima pravih vernika, pozera ima više, moderno je u ova vremena biti vernik.

    Posle liturgije, zapališ cigaru i tada imaš osećaj da ti prija? ja sam mislila da posle liturgije, mise, čovek radi na sebi, razmišlja o tome šta je čuo i tako to... pokuša da bude bolji, da ne pravi iste greške..

  • At 13. jul 2009 10:21:51, dvevijuge

    Sanatorijume, ne ;
    cvetiću, efekti liturgije nemaju veze sa cigarom, taj banalni primer se odnosi na period kad nisam išao na liturgiju; a očigledni liturgijski efekti su podizanje kapaciteta ljubavi, bliskosti i zajedništva;
    propoved u crkvi je retka i obično je drže dva mladja sveštenika, ali pošto imamo 6 sveštenika, moraju da čekaju na red kad će da je održe; što se mene tiče, bolje da ništa i ne pričaju, tako je svima bolje;
    Što se tiče vernika, moderno je možda samo deklarisati se ko vernik, inače praktikovanje vere nije;
    kod nas je čudno što čovek ide u crkvu, a ne što ne ide;

  • At 13. jul 2009 10:43:14, bloom

    moja vera ovih dana je i tako na vrlo niskom nivou, vera uopšte u čoveka kao humano biće...

    da se vratimo mi na S i ostale simpatije? :P

  • At 13. jul 2009 14:34:55, dvevijuge

    pre sat i po sam svrato do nje na poslu; bolje i da nisam;
    vraćam se kroz park i pravo naletim na onu iz slastike; gledam s kim ide, ona malo napred, pa neki muškarac, možda otac i još jedna devojka pored njega; nailazim bočno na njih, ona se okreće prema meni i sa smeškom kaže zvanično dobar dan, javim joj se i gledam reakciju ostalih, ona devojka je gleda značajno i radoznalo, tip ništa posebno ne reaguje;bar na prvi pogled,
    malo naivno od nje, trebala je samo da prodje ko da me ne zna;

  • At 13. jul 2009 16:03:19, bloom

    a što je trebalo da prođe kao da te ne poznaje? :)

  • At 14. jul 2009 0:53:32, dvevijuge

    pa da izbegne radoznala pitanja

  • At 14. jul 2009 6:35:18, bloom

    pa ti odmah misliš nešto napošteno? :)

    a možda su se njih dve nešto dogovorile, da vide kako ćeš reagovati? ko zna. :))

  • At 14. jul 2009 8:39:56, dvevijuge

    jutro cvetiću! :)
    možda ima i toga; ali ja samo gost u tom lokalu,
    drugo po mojoj proceni, skoro sam duplo stariji od nje,
    nisam je startovao, samo sam bio ljubazan sa njom,
    razlikuje se od drugih radnica, nekako je malo zatvorena, ili je drugačije vaspitavana, pa se pitam da nije u nekim rodbinskim vezama sa vlasnicima lokala, a to su muslimani, sad dal su šiptari, turci, goranci ko će ga znati, nisam obraćao pažnju na to, znam samo da kuvaju odličnu kafu,
    jeftino i dobro, popiješ kafu samo za 30din u prijatnom okruženju

  • At 14. jul 2009 20:24:34, bloom

    pa ona je tebe samo pozdravila u prolazu, ništa više :)

    previše ti švrljaš okolo bre :))
    (vidi, vidi, eto i ja sam počela da osuđujem)
    ustvari samo pokušavam da shvatim, uhvatim kako razmišljaju muškarci, znaš da ja ništa ne razumem :))

  • At 15. jul 2009 0:52:34, dvevijuge

    ma znam da nikako uhvatiš kako razmišljamo, pa zato navata M i U da ti pojasne:))

  • At 17. jul 2009 17:32:05, bloom

    e, Vuk me podseti da nisam odgovorila... zaboravio si jedno M. a ostalo neću ni da spominjem :)

  • At 18. jul 2009 1:32:31, maslina

    Ma S je.. dosadna :)

  • At 20. jul 2009 22:09:15, lakonoga

    i ja se to često mislim u sebi... šta mi to treba...

  • At 22. jul 2009 20:11:35, maslina

    di si?

  • At 23. jul 2009 8:03:02, dvevijuge

    cvetiću, e sad ne znam ko bolje objašanjava, prvo ili drugo M?!
    lakonoga, pa jel nadje odgovor?
    maco, bio sam par dana u zaječaru, čekao severinu da dodje

  • At 24. jul 2009 23:36:14, maslina

    Nisam u toku, Seve pevala u Zajecaru? Kako podnosis ove tropske vrucine?

  • At 25. jul 2009 0:24:29, dvevijuge

    bila je u nedelju, prostor i organizacija nisu bili na nivou zvezde koje su doveli;
    prave vatromet, a ni video bim nisu postavili, čist amaterizam;
    jbš vrućine, na odmoru sam;

  • At 25. jul 2009 0:40:02, maslina

    Valjda je bilo u skaldu sa cenom ulaznice. :) Znaci tako.. pa jel bar Severina bila na niovu? Kako peva? Jel se mazno udvarala publici? Jel te uzbudila?
    Ides li na more? Toliko od mene! :)

  • At 25. jul 2009 7:49:18, dvevijuge

    evo par linkova sa youtube-a, pa uživaj
    http://www.youtube.com/watch?v=tiGEGBYgvyg
    http://www.youtube.com/watch?v=iwsOASItW64
    ne idem ove godine na more, prekjuče sam ispratio ćerku za cg,
    u ponedeljak ću na par dana u brdsko planinske krajeve;
    šta ima kod tebe, gde ćeš ti?

  • At 25. jul 2009 11:58:02, lakonoga

    Pozdrav od mene, sad se sećam da sam te čitala :) Malo sam rasejana, ne zameri :)

  • At 25. jul 2009 12:17:11, bloom

    i od mene pozdrav :))
    jedino ako te Seve nije hmm ?
    :))

  • At 25. jul 2009 13:51:24, dvevijuge

    bosonoga, pa nemoj da sanjaš budna;
    cvetiću, pa gde si ti?
    Seve sam gledao iskosa, za pola sata ako sam je video dobro par puta na sceni, što je bilo baš frustrirajuće, tako da sam ubrzo otišo
    :((

  • At 31. jul 2009 1:10:43, maslina

    ne vidis se od brda!

  • At 1. avgust 2009 7:00:26, dvevijuge

    vratio sam se na borsko brdo :)

  • sub - 27.06.2009
    Ljubav leči

    Pročitao sam u Alo ne baš tako skoro, članak sa takvim nazivom ili podnaslovom: ljubav leči. Sačuvao sam tu stranicu, da mi se nadje. Doneo sam članak i da ne prepričavam, evo što kaže original:

    - Neverovatno je koliko je pravilnost izbora partnera u skladu sa nerazrešenim problemima koje nosimo u sebi...

    -To se dogadja zato što nesvesno privlačimo osobe koje će nam omogućiti da se vratimo na početni izvor problema i pružiti nam šansu da ga izlečimo.  

    I sad  kad se prisetim prošle veze sa D. učinilo mi se  u  jedom trenutku, da mi nije nabila glavu u izvor, u kladenac, već u bunar...

     A sa čim me suočava S? Na koji me izvor vodi, na koji me izvor poji i sa čim?!?!? Mlada, lepa i u nekim trenucima opičena, skoro luda. Ne luda, pretera ga, nego meni neshvatljivo ponašanje. Ume da bude povremeno baš surova, ali kad pogledam s druge strane, pa i istina je to što kaže. jbg

    Juče je bilo 100 dana od kad sam je pitao kako se zove. I posle 100 dana i dalje nismo u vezi ili nismo  u klasičnoj ljubavnoj vezi, na neki način smo povezani i to je sve. Ulazim u  njen život  samo onoliko koliko mi dopušta.  Za 100 dana ni poljubac ni zagrljaj, ali ja se i dalje motam oko nje. 3 juna dok sam pričao sa S. kaže lokalna gatara, imam potrebu da ti gledam u karte. U prevodu imam potrebu za tvojim parama. U životu mi još niko nije gledao u karte, a pogotovu ne na pijaci. I S. me iz zezanja ubedjuje da pristanem. Pristanem i tako mi Rada u sred pijace, gleda u karte. Kaže mi za S. to je tvoja sudbina i pre gledanja u karte. Mogu samo da kažem da je neke stvari i pogodila.

     #nastavak

    Prošle nedelje, pitao sam S. šta joj je Rada rekla, jer znam da joj često gleda u karte, ona počinje priču za posao. Pusti posao, šta ti je rekla za ljubav? Odgovara mi kako joj je rekla da ne može da se odluči izmedju dvojice, mladjeg i starijeg.  Znam ko je taj mladji, u stvari mislim da znam, da je to komšija iz njene zgrade, a uzimam zdravo za gotovo, da sam taj stariji JA.  A šta ako nisam ja?! Pitaću je iz zezanja, ko ti je taj stariji, pa da vidim reakciju. Mada, kakva je, sigrurno mi sledi odgovor u stilu, šta te briga, ili da nisi možda pomislio da si to  ti.

    Da se vratim na temu posta, na koji me izvor S. vodi. U sredu sam je obišao na novom poslu, probni rad, da vidim kako se snalazi, kako joj ide, čisto da se pojavim kod poslovodje kao raspitujem se  kako se snalazi i slično, da vide da iza nje ima neko muško, ako je budu zajebavali, da je zaštiti. S. me se tri puta odrekla u roku od 5min koliko sam bio tu. Sad koliko su drugi  mogli da primete šta se dogadja izmedju nas, nemam pojma, ali da nešto ne štima, sigurno su primetili.  Nije mi bilo ni malo prijatno, daleko od toga. Došlo mi je da je slatko išamaram. Kakvo glupo ponašanje. ipak nešto sa njom nije u redu. Samo je trebala da kaže; molim te, idi, a ne da me se odriče. odricanje - ceo dan sam se grozno osećao.

     
    posted by dvevijuge at 27. jun 2009 7:32:23 | Permalink | 42 comments


  • At 27. jun 2009 8:09:50, bloom

    bas sam se pitala kad ce novi post, vec sam htela i da protestuje :p 100 dana? ne znam jesi li u svemu tako precizan, ja jedva pamtim mesec dogadjaja..mozda je to razlog zabijanja glave u bunar, sve joj pamtis :))

  • At 28. jun 2009 12:41:12, dvevijuge

    daleko od toga, samo zabeležim početak ili kraj nekog dogadja i onda je lako sračunati

  • At 28. jun 2009 14:59:18, bloom

    sad sam tek videla nastavak....
    mogu da zamislim tu malu vašu sredinu, meni to dosta onako izgleda malograđanski, možda joj je bilo neugodno, mislim kakva je tvoja uloga bila, od čega je štitiš? I možda ti je mogla samo reći, ali mogao si posle prvog "odricanja" i sam shvatiti i otići. hm...
    i Petar se Isusa odrekao tri puta, tako da ne znači da joj nije stalo do tebe :))

    ti bi sada da si na mom mestu pitao- a koliko si ti to star? :)))

  • At 28. jun 2009 15:50:26, dvevijuge

    nema šta da zamišljaš, situacija je bila više nego glupa, ali jbg treba se snaći i u tome;
    moju ulogu ću da preskočim,
    ona 29 +17 to je 46 -ja,
    izgleda previše,a i jeste previše,
    ali sa druge strane duša je bezvremena;
    da nije tako rekla bi mi pre 100 dana, ma teraj se...


  • At 28. jun 2009 16:13:54, bloom

    valjda me toliko znaš, nikada ne molarišem o tuđim postupcima, za mene je to prevelika odgovornost hehe

    mislim razumem ja da su muškarci ponekad nesigurni, i ta stavka mene obično iritira, ma šta je mogla reći pre 100 dana, ajd i sam vidiš da je to bila glupa situacija, i bzv je da se osećaš grozno zbog toga.
    ma ti komplikuješ više čak i od mene, samo da znaš :P

  • At 29. jun 2009 1:05:18, dvevijuge

    pa pitanje je bilo na koji me izvor vodi, s kojom vodom će da me poji;
    za sad imam odbijanja i odbijanja, pa malo odricanja, pa negiranja da uopšte ima nešto izmedju nas itd
    ali ja i dalje ne odustajem od nje

  • At 29. jun 2009 6:14:44, bloom

    Pusti sebi "bistra voda" od Regine :)..super sto ne odustajes, mislim da ona to i ocekuje da ne odustanes :p

  • At 29. jun 2009 7:42:33, maslina

    Neces se tu napojti i ti to znas, ali pokusavas. Koliko sam primetila ni jedna od njih te nije (previse) volela. Biras presahle izvore da bi se napojio. Od kada li si zedan.

  • At 30. jun 2009 1:27:00, dvevijuge

    cvetiću, potražiću pesmu;
    to su neki sudbinski susreti i veze i nema olakog odustajanja, a ni olakog zbližavanja;
    maco, kako neću, kad me poji skoro svaki dan;
    ne radi se ovde o izvoru ljubavi;
    D. me nije volela na način kako sam ja očekivao i želeo, već na neki svoj način, onako kako ona to ume i može, što ne znači da mi nije bilo lepo sa njom dok nije preterala sa lažiima i obmanama;
    a S. kad voli ta voli, samo je problem da otvori srce

  • At 30. jun 2009 10:47:43, bloom

    http://www.youtube.com/watch?v=hdxwY_IYIV8

    da je lako ne bi vredelo :P

  • At 30. jun 2009 16:16:08, dvevijuge

    zašto ne bi vredelo i da je lako,
    ali kad ide teže znači da treba da sagorimo u sebi neke prepreke prema ljubavi;
    Danas kad sam joj rekao koliko sam stariji od nje, reakcija je bila da je njena majka za mene, a ne ona; jbg

  • At 30. jun 2009 16:26:57, bloom

    veruj mi da ne bi vredelo da je lako...
    ne znam, možda smo samo različiti... svako drugačije voli i drugačije izgori

    pa nije znala? e, jbg komentar joj baš i nije na mstu, mogla je i drugačije....

  • At 1. jul 2009 0:46:11, dvevijuge

    ma nije znala koliko sam stariji, tj nije mogla da proceni; ali cifru od 17 nije baš očekivala;
    zezao sam je nešto za gataru i kako je meni rekla za nju da ne može da se odluči izmedju dvojice, mladjeg i starijeg;
    kažem joj da znam ko je taj mladj-njen komšija, potvrdjuje; i pitam ko je taj stariji iako znam da neće da kaže da sam ja, čisto da vidim šta će da kaže;
    kao zvao je neki stariji, ne kaže ko, da izadju i bla bla;
    zanimljivo, sve u vezi mene negira

  • At 1. jul 2009 1:04:32, bloom

    par godina tamo vamo, ne verujem da nešto znači... bar ne bi trebalo i otkuda ste se sada uhvatili za godine? Mislim bez obzira što nije znala, pa valjda je mogla proceniti.. no nije ni važno. negira ili zbog te sredine što sam spomenula već jednom ili si ti sve ovo samo želio,a ustvari ona je mrtva hladna??
    ill negira iz sasvim suprotnog razloga :))

  • At 1. jul 2009 1:32:27, dvevijuge

    godine sam spomenuo ja jer sam je pitao šta ti smeta kod mene: što sam oženjen, što sam stariji ...
    da je hladna prema meni -nije;
    da me ohrabruje -verbalno ne,
    možda je vreme za drugačiji pristup

  • At 1. jul 2009 15:14:09, bloom

    pa bilo bi pomalo čudno da joj smetaju godine,a ne činjenica da si oženjen :)
    mada...
    možda stvarno je vreme, ja bih rekla za konkretne stvari :P

  • At 1. jul 2009 21:10:06, Vuk91

    P.S. OVA PESMA JE BOSANSKOHERCEGOVAČKA MUŠKA VERZIJA NAŠE MARIJE ŠERIFOVIĆ!!! EVROVIZIJSKA PESMA IZ BOSNE I HERCEGOVINE!!! ŠTA KAŽEŠ TI??? RECI MI, RECI MI!!!

  • At 2. jul 2009 2:41:28, maslina

    Izgleda jos cita komentar.

  • At 2. jul 2009 6:21:56, dvevijuge

    cvetiću, pa pitanje je koliko se primila na tog mladjeg, zato me i drži na odstojanju,
    vuk91- U KOŠ;
    maco, jbg kad čovek nema merku

  • At 2. jul 2009 17:21:28, bloom

    znas, taj izraz primila, ne svidja mi se. sta ti mislis na sta se zene "Primaju" ili konkretno ona?

  • At 3. jul 2009 0:18:10, dvevijuge

    možda izraz nije pogodan i odgovarajući, ali znaš na šta mislim;
    Danas mi se naljuti devojčica, jbg a samo sam hteo malo da smanjim to odstojanje;
    verovatno će da je drži ponedeljka;
    sujetna je nek si jebe...

  • At 4. jul 2009 1:01:23, bloom

    e pa jbg, sam si kriv :) devojcicama se moze

  • At 4. jul 2009 7:17:48, dvevijuge

    toliko vremena provodim kraj nje, a kad pomislim, opet se nekako ne snalazim sa njom. Nikako da ostvarim fizički kontakt sa njom. Prilazim juče kiosku, priča sa nekim tipom, često je radio na tezgi preko puta nje, primakla se bliže njemu, prilazim im, jebe mi se za njega, mlatnem joj u staklo da otkači tog, u stvari, on se sam udalji; zna on da ja tu visim;
    kad priča sa mnom, udalji se što više može, sedne na neki kurac od hoklice i ode do kraja, ledja nasloni na neku sudoperu,
    Kažem joj, ti kad bi mogla i pod tu sudoperu bi se nabila kad pričaš sa mnom, i šta će da kaže; odmara ledja,
    u stvari, sklanja se od mog dohvata;
    nemoj slučajno da neko vidi da sam je dotako;
    ne prima me kod sebe u stan, neće kod mene, neće kod nekog drugog;
    pa šta oće koj kurac?!!?!?
    jbg, šta misli da će da ispadne kurva ako se nadje negde sa mnom, a slobodna žena.

  • At 4. jul 2009 8:53:25, bloom

    pa nadam se da vam je komunikacija na nekom višem nivou?
    ovo mi baš ne zvuči dobro....

  • At 5. jul 2009 0:45:08, dvevijuge

    jbg izlgeda da smo prsli ili je poveća kriza;
    njoj radi sujeta; namerno sam je malo provocirao i vredjao,
    a meni?!
    kad razmislim, možda isto sujeta;
    mala napomena: nju kad zakačiš, želi da uzvrati bar 10 puta jače

  • At 5. jul 2009 16:25:09, bloom

    pa prso' si, kad devojku koja ti se sviđa, želiš da vređaš!
    ali pošto će ti vratiti 10 puta jače... ne, stvarno, nije mi baš sve jasno....

  • At 5. jul 2009 21:14:40, dvevijuge

    bezveze sam napisao, tj preskočio sam suštinu, da se devojčica uvredila na nešto što nije bila uvreda, što sam joj i objasnio;
    reagovala je ljutito, na šta se ja nisam obazirao, već nastavio da je izazivam i udaram po njenoj sujeti i dodjosmo do ćorsokaka;
    a onda mi je juče uzvratila i jbg tu smo gde smo;
    il se bliži kraj il ćemo postati bliži;
    zavisi kako ćemo izaći na kraj sa sujetom

  • At 6. jul 2009 0:21:48, bloom

    il se bliži kraj il ćemo postati bliži;

    opet si preskočio sredinu, svašta se tu može ugurati :P

  • At 7. jul 2009 1:00:57, dvevijuge

    nije ni čudo da preskačem, kad se izmiče :))

  • At 8. jul 2009 12:40:12, felericna

    Srecan rodjendan :))

  • At 8. jul 2009 13:58:05, maslina

    OoooOoooo.. pa srecan rodjendan matori! >D< :) Cek da te cmoknem :*:*:* Tri(3) puta za srecu! U ljubavi, ekonomiji i.. potenciji:))) Hocu reci zlim ti dobro zdravlje!!!!!!!!!!

  • At 8. jul 2009 14:03:33, maslina

    Ufff... baterije pri kraju pa guta slova tastatura. Zelim a ne zlim. :) Sta ce ti S. pokoloniti za rodjendan hmmm...:) Ufati je na to! :)

  • At 9. jul 2009 6:19:25, dvevijuge

    hvala felerična; sad će piće;
    maco, hvala na lepim željama, baš prijaju, pogotovu poljupci :))
    a S. mi je poklonila par ne jebavam te pogleda;
    što i nije ništa novo

  • At 9. jul 2009 8:50:53, bloom

    e, a zašto se ovaj post zove ljubav leči? :P
    ili ona ne zna da leči, a možda ovo nije ljubav, ali ti zapeo S, pa S :))
    I srećan rođendan, još jednom :))

  • At 10. jul 2009 0:57:23, dvevijuge

    cvetiću, e pa stvarno si blizanac, ništa na paziš,
    ovo ti je mazohistička metoda; lečenje povredjivanjem, što njoj ne pada nešto teško, a i ne ide joj loše;
    mada mi je već dosta terapije, na granici sam da je oteram u kurac;
    a s druge strane mislim da priča još nije završena;
    treba i ja da se pokažem kao terapeut, a tek sam je samo u naznakama potkačio po sujeti, a reaguje ko furija :)))
    e pa da nema ljubavi ili bar nagoveštaja ljubavi to ne bi trpeli

  • At 10. jul 2009 6:49:40, bloom

    jao, dobro, nemoj da se vređaš :))
    zaboravim ja tako sopstvene terapije i razloge,a kamoli tvoje, što će reći nisam nikakva tračara, sve zaboravim :P
    mene ovo podseća - sve za ljubav, hehe, a tebi je više stalo nego što priznaješ, verovatno ona to i zna :)

  • At 11. jul 2009 9:58:35, dvevijuge

    normalno da zna, kad joj otvoreno pokazujem da mi je stalo do nje;
    a ona nikako da se izjasni šta oseća prema meni; negira da joj ja nešto značim, kao svejedno joj je da li ću da svratim do nje; odgovara u stilu: kako oćeš i slične gluposti,
    na ivici sam strplejnja;
    zanimljivo, čini mi se, u stvari ne čini mi se, siguran sam, da sam je sreo na ulici ne bi ni obratio pažnju na nju; a u kiosku ostavlja drugačiji utisak,
    video sam je par puta na šetalištu sa detetom, iz daljine i ona ostavlja utisak deteta; milsim da bi samo prošao pored nje, da je ne bi ni pogledao

  • At 11. jul 2009 13:01:04, bloom

    jeee, baš bi se ja mogla sa njom nešto sprijateljiti, da me nauči kako se to radi
    nikako mi to nije jasno, kada neko neće da se izjasni, 'ajd ok je flert i šta ja znam sve to, ali ne može tako valjda u nedogled' Ili može?

    preporučuje ti da je što manje gledaš u kiosku, više na šetalištu, možda te prođe :)

  • At 11. jul 2009 13:03:06, bloom

    fali slovo (m)
    preporučuje(m)
    m, stalno (m)i se (m)ota po (m)islima :))

  • At 11. jul 2009 15:44:01, dvevijuge

    cvetiću, pa ima šta i da se nauči od nje; 79-to a i ti si tu negde;
    ima ona čitav niz takvih odbrambenih mehanizama, koliko oćeš gardova;
    i sad smo došli do onih zadnjih; pa šta bude -bude;
    mada, kad razmislim malo, te je u lokalu, te je sa detetom, ali prvi put kad bude nasamo sa mnom, bilo gde, biće moja

  • At 12. jul 2009 8:48:38, bloom

    jel' ? :P

  • At 12. jul 2009 11:32:14, dvevijuge

    i ona isto kaže: jel?!
    al biće jes!!
    :)))

  • sub - 30.05.2009
    uticaji

    Slika 56430

     Planiram da oko devet odem do grada, da završim neke poslove; napolju neka kišica, pa imam vreme da nešto napišem, a sad koliko imam volje, to je druga stvar. Metnuo sam ovu sliku skoro bezveze; žena na slici me za vreme liturgije u zaječaru  podsetila na S.  pa sam je eto uslikao, dok sam čekao ispred crkve da izadje neki sveštenik i da se raspitam kako da dodjem do episkopa našega Justina.  Naivno sam mislio, episkop će biti na liturgiji, i kad se zavši, jednostavno mu pridjem i obratim za pomoć i podršku, više za blagoslov nego pomoć. tako sam ja mislio da će biti, ali izgleda da ne ide baš tako prosto i direktno kako ja mislim, već malo naokolo i preko drugih. Tako su mi objasnili sveštenici koje sam pitao za episkopa, kao treba da se najaviš preko nekog namesnika i bla ...ma ne bih se ja mnogo obazirao na njihov protokol da je čovek bio tu, jer on je pre svega sveštenik i tako bih mu se i obratio, nije on meni starešina, nego njima, pa nek se oni protokolišu.

    Došao sam na liturgiji u zaječaru da bih tražio balgoslov od episkopa justina za projekat kojim želim  da pokrenem iz pravoslavnog katihizma, ali ništa od toga. projekat nisam napisao, i nemam ništa na papiru osim u glavi, i tako sam i prošao, za ništa dobio sam ništa.  Prošli petak polse večernje, obratio sam se za blagoslov starešini  naše crkve za taj projekat, ali mi nije dao podršku, već mi je rekao da to samo može episkop, otkačio me po principu, brigo moja  predji na drugoga. Mladji sveštenik koji je slušao naš razgovor, pitao me je posle kako sam to zamislio; objasnio sam mu ukratko i njegova reakcija je bila, kao da bih takvim pristupom još više ljude okreno od crkve.  pitam ja njega, a šta sad imamo, mislim na postojeće stanje, tj nekoliko vernika u crkvi za vreme večernje. I još je rekao da on učestvuje na lokalnoj tv-ji sa sličnim temama.

    odjebaše me na brzinu. nisam očekivao odbijanje sa njihove strane, jer bez njihovog blagoslova i kasnijeg učešća u projektu, nema ništa od svega toga. Popizdeo sam, da ne kažem kako i koliko. U stvari sam kriv za odbianje; požurio sam sa obraćanjem njima, nisam se dobro pripremio za razgovor, nisam dovoljno upućen u materiju, nemam nikakva iskustva sa društvenim angažovanjem, nisam član nvo, stranaka niti drugih organizacija, a sad treba za ovu  ideju da spojim crkvu, lokalnu samoupravu, lokalnu televiiju, jbm li ga koga još. I sad sam u fazi priprema, priprema i priprema, ili se meni samo tako čini, da kao pripremam nešto, a možda se samo zavaravam.

    Nemam nikakva iskustva,  a oću mnogo, želim da napravim serijal tv emisija, minimum 7 emisija iz prosto rečeno praktične veronauke. 30 minuta dinamičkog programa o praktičnom životu crkve, o svetim tajnama, o crkvenom blagočešću...bez studija, bez dosadnog pričanja, već samo akcija na terenu, praktični primeri upražnjavanja obreda, pričanje uz pokazivanje, objašnjavanje uz pokazivanje, a ne samo prazne priče. 10-5-15 E, sad mi ostaje da sve osmislim, uključim gomilu ljudi u to, dobijem blagoslov od vladike. Koji izazov, a nikad u životu nisam pokušao ništa slično!!!! 

     

     
    posted by dvevijuge at 30. maj 2009 8:32:25 | Permalink | 37 comments


  • At 30. maj 2009 12:26:30, maslina

    Fina ideja. To bi ljude priblizilo crkvi. Ko bi to snimao? Lokalna TV stanica?

  • At 30. maj 2009 13:14:20, bloom

    Ja cu gledati kada bude na TV ovako bas mi nije jasno :) znaci prijavljujem se za veronauku :p

  • At 30. maj 2009 15:01:31, dvevijuge

    maco, planirao sam tv bor, a može i tv zaječar, timočka tv, nije važno ko, važno da ih plaća opština;
    to cvetiću!!! samo ne znam kako da dobacimo lokalni tv signal do tebe; u stvari, ja i ne znam iz kog si grada,

  • At 30. maj 2009 20:48:05, bloom

    onda nek bude samo veronauka :)
    i tako ne gledam tv
    nego da se vratimo na S
    znaći kud ti ,tu i ona kad te podseća nepoznata na nju :P

  • At 30. maj 2009 21:46:16, dvevijuge

    cvetiću, pa ako projekat uspe, poslaću ti snimak na cd-u,
    a za S. si u pravu, uvukla mi se pod kožu, i svud je nosim sa sobom;
    odnos je i dalje samo prijateljski;
    juče sam mogao da je uhvatim na slabost, video sam da se lomi;
    ali nisam hteo da na takav način dodjem do nje;
    ljubav nije slabost, a i ja ne gradim vezu za jedan dan;

  • At 30. maj 2009 21:51:27, bloom

    šta je ljubav?
    može i o tome cd? :))

  • At 31. maj 2009 0:50:23, dvevijuge

    e sad će se razbacujemo sa cd-ma

  • At 31. maj 2009 14:25:04, bloom

    pa nećemo valjda cicijašiti, zar nije jedan samo 20 din? :)

  • At 31. maj 2009 15:30:09, marija@

    cekaj caskom, jel si se ti razveo u medjuvremenu il sam ja nesto propustila :)

  • At 31. maj 2009 15:44:20, dvevijuge

    cvetiću, zar pored dva dečka, još i cd?! više bi ti koristio neki uredjaj; organizator - planer;
    2m, nisam se razveo, a i ovo sa S. je samo prijateljski odnos za sada;
    a i to sada se nešto oteglo, pa možda tako i ostane

  • At 31. maj 2009 15:47:11, marija@

    aa, dobro :)
    pratim ja, nego rek'o mozda mi promaklo :))

  • At 31. maj 2009 16:28:52, Anoniman (Neregistrovan)

    pa i ja se upitah razvede li se... mislim zbog ove tvrdnje da ne gradis vezu za jedan da. reko'...

  • At 31. maj 2009 17:41:47, bloom

    e, baš si neki :)
    'ajd nema veze..a kakva bi to ljubav bila koja koristi planer i organizator, kod mene to stihijski, nema reda ni plana

  • At 31. maj 2009 23:20:43, maslina

    Anonimni-a, zasmeja me :))) Ja kazem simpaticni nazivi postova tipa ROMANSA :)))) Men se cini da nas 2V malo z...:))))) A sve to uz tekstove o crkvi i veri. Jojjjj ovo je neki experiment!!!!!!!!!:)

  • At 1. jun 2009 1:04:04, dvevijuge

    2m, pa to baš i nije sitnica, da se tek tako omakne i promakne;
    cvetiću, pa očigledno komplikovana ljubav;
    maco, pa ne vidim šta tu ima čudno, dovoljno je prisetiti se načela: ljubi bližnjega svoga i onda je sve spojivo

  • At 2. jun 2009 19:35:21, maslina

    Sve spojivo, hah samo da ne bude kao u onom novinskom clanku :))))))))))

  • At 2. jun 2009 22:01:44, dvevijuge

    maco, e pa nit je andjela nit voli da izigrava ovčicu

  • At 3. jun 2009 1:23:54, maslina

    hahhahahahahaaaa .. sala bwe :))) ali ai ti vuk!!!!!

  • At 3. jun 2009 2:23:08, tresnjica

    Lokalna TV iza naseg kraja :D a ti znas kakvo je svestenstvo u nasem kraju :)))))))))))) ccc,zaista procitas naziv posta i ocekujes neku romantiku zaista,kad ono opet crkva :D si razmisljao da se zamonasis :P nema zene,nema iskusenja,obavezan si u crkvi... :P

  • At 3. jun 2009 10:54:55, JEBATOR

    Zanima me zasto si poceo da ides na liturgiju i kakve su dobrobiti prisustvovanja.

  • At 4. jun 2009 0:38:22, dvevijuge

    maco, samo se ti smeškaj, dok ti vuk ne pokuca na vrata;
    helena, kakvo stanovništvo takvi i sveštenici;
    nazvao sam post uticaji, a ništa nisa rekao o tome; drugi put;
    j-tore, liturgija ti je put ljubavi, sam biraš kako ćeš da ideš njime, da li ćeš da hodaš, puziš, tapkaš u mestu, valjaš u kanalu ili skačeš od radosti,
    jedno je sigrurno niko te neće nostii na njemu;
    liturgija podiže kapacitet ljubavi,
    ustani rano u nedelju i zakoračaj tim putem; iskusi lično,

  • At 4. jun 2009 19:34:29, maslina

    Ne smem ni da beknem.. pojesce me vuk :) Lepo opisa liturgiju. Mozda i ja odem. Jel moram u crklvu koja "spada" u deo grada u kom ja zivim, ili je nebitno?

  • At 4. jun 2009 20:37:31, dvevijuge

    maco, ma samo ti bekni, pa da vidiš :))
    na liturgiju možeš gdi oćeš, možeš da skokneš i kod mene;
    i nemoj da se zbuniš ako je sveštenici tumače malo drugačije
    i dobrodošla ;)))

  • At 5. jun 2009 0:48:48, maslina

    Hvala na odgovoru, pozivu i dobrodoslici!!!!!!! :) Sve za ljubav!!!!!! Stizeeeemmmm... !!!!!!!!!! >D< :)))))

  • At 5. jun 2009 6:23:39, dvevijuge

    pa da častim za buduću sestru M.
    stiže kafica
    :)))

  • At 8. jun 2009 17:12:48, MASLINA

    Eh.. dzaba:( Kazni me!!!!!!!!!! :) Gde su slicke i utisci sa liturgije? Si bio? Sta je sa planom koji mislis da realizujes? Ne pises.

  • At 8. jun 2009 20:37:57, dvevijuge

    da znaš da ću te presavijem preko kolena, pa ... :))
    slike su i dalje u mobilnom, a i ne moram baš sa svake liturgije da pišem izveštaj;
    što se tiče projekta, juče sam u nekim tekstovima pronašao uporište za svoje delovanje, što će mi donekle olakšati razgovor sa sveštenicima;
    a i podići malo samopozdanja u svemu tome;
    danas sam napokon krenuo sa pisanjem, ne ide mi nikako, nekako sam u grču, ali krenuo sam s mrtve tačke

  • At 9. jun 2009 16:21:04, maslina

    Znas sta. Mogao bi na blogu pisati o tome. Posto ja ne mogu da gledam vase lokalne teve stanice. :) Ali bi, da ne kazem sad zasto :) morao otvoriti blog posvecen samo tome. Ah da, nema videa. Znas da je ovde vencanje u crkvi 10 000 dinara? Krstenje 2.500 din. Ne znam kako je kod vas. Nije bas jeftino vencanje :) U svakom smislu :))) Skrenuh ja..... sa teme.. :) Gde osecas grc?

  • At 10. jun 2009 0:43:06, dvevijuge

    maco, pa šta se uvati baš za venčanje? Će bude nešto?!?! :))
    mislim da je kod nas od 6000+;
    a i čini mi se da ja već mesecima pišem o tome;
    namera mi je da to odradim na nivou timočke eparhije, ako sve uspe, tema nije lokalna, već opšta nacionalna, i onda lako može doći i do nacionalne tv i rešen problem vidljivosti tv signala :)))
    kako kenjam, a nisam još ni uvod napisao;
    jedino što je sigurno, znam bar šta oću

  • At 14. jun 2009 14:03:13, maslina

    Uff, jeftinije je kod vas kako to?:) Vencanje, ne znam. Treba mi rodni list a nisam rodjena ovde pa to malo odugovlacim. Zbog nekih problema. Najlakse se udati. Dobro, sta te sprecava da napises uvod?:)

  • At 15. jun 2009 1:31:22, dvevijuge

    maco, nemoj sad treba ti ovo, pa ono, pa još nešto, treba ti samo jaka želja i jasna namera;
    a što se tiče projekta, treba da uvijem i zapakujem ideju u kulturno-edukativni milje; a nešto baš nisam vičan pakovanju; a sve to treba da bude prihvatljivo eparhiji, lokalnoj vlasti itd;
    a i neke stvari treba još da sazru, ideje da se razjasne, da se ima jasna ideja vodilja;mislim da je ideja već tu,
    onda ću malo da popričam sa pojedinim članovima crkvenog odbora, pa sa veroučiteljima, pa sa sveštenicima....

  • At 16. jun 2009 1:39:50, hamlet

    Боље промовиши српски паганизам (Тимочка крајина би требало да је богата змајевима, вампирима, разним магијама, Перунима... ) јер се о томе мало прича, а ови "литургијски живећи" већ имају брдо литературе коју нико не чита, масу вероучитеља и уходану агит/проп машину.

  • At 16. jun 2009 6:20:29, dvevijuge

    hamlete, milsim da je paganizam duboko ukorenjen u nama, tako da ga mi sami svakodnevno ne samo promovišemo, već upražnjavamo; tako da nema potreb za novim akcijama;
    a za ovo zadnje si u pravu, vreme je mnogo šta jednostavno pregazilo, i potreban je
    NOVI PRISTUP,
    jer dosadašnji ima za rezultat na primeru večernje službe; tri vernika i 5-6 sveštenika

  • At 18. jun 2009 18:08:19, maslina

    Pa gde si ti? :) Opet grc? :)

  • At 19. jun 2009 1:01:28, dvevijuge

    maco, pre će biti da je lenjost u pitanju inače tu sam

  • At 20. jun 2009 2:10:21, hamlet

    Нов приступ нису пропагандни трикови који делују на кратке стазе. Народ ће прихватити цркву када она буде стварно народна, као у време Његоша.

  • At 20. jun 2009 6:33:32, dvevijuge

    Dje ste turci?!? od kad odoste, crkva nam se odnarodi :))))
    Hamlete, u pravu si ti za mnogo šta, evo na primeru gradova Bora i zaječara u koijma sam bio na liturgiji, gradova koji imaju od 30-40 hiljada stanovnika, obično je prisutno obredu oko 150 ljudi, znači nisu u pitanju procenti, već promili, što ide u prilog tvojoj tvrdnji, a još kad pojedini sveštenici krenu da drže propoved i meni dodje da izadjem, jer ne želim da me iko pravi na ovcu, bukvalizacijom jevandjelja;
    sveštenici su duhovne vodje, a ko oće od njih da bude čobanin, to bar nije problem, tolike livade i pašnjaci, pa nek izvoli
    a u doba njegoša i turaka, nepismeni popovi nisu se držaliu kanona, već samog izvora religije, i nisu vodili ovčice sa sobom da ih privedu turcima za bajram, već odgajali duhovne vukove spremne na sve u odbrani svog roda i krsta časnog;
    Novi pristup, nije trik, nego pokušaj povratka izvoru, istočnjiku ljubavi, pa sad dokle ko stigne :))